Everything about باتری یو پی اس خارجی

Wiki Article

برخی از یو پی اس‌ها دارای نمایشگر و رابط کاربری هستند که به کاربر امکان مانیتورینگ و کنترل وضعیت باتری، ورودی‌ها و خروجی را می‌دهد.

این شرکت پس از موفقیت در این زمینه اقدام به تحقیق و توسعه محصولات خود در زمینه باتری های صنعتی سیلد اسید یوپی اس نمود.

این برند قدیمی و معروف ، زمانی نام آور شد که نه تنها هیچ اثری از شرکت های تولید کننده دیگر ایرانی در زمینه تجهیزات و دستگاههای الکترونیکی در کشور نبود ؛ بلکه بسیاری از برند های معروف جهان نیز هنوز پا به عرصه رقابت نگذاشته بودند.

اصفهان، چهار راه طیب، کوچه سرلت، مقابل هنرستان، ساختمان بهراد، طبقه زیر زمین، واحد خدمات پس از فروش شرکت مهرآذین بهراد

در صورتی‌که تعداد یا آمپرساعت باتری‌ها بیشتر شود، مدت زمان پشتیبانی برق افزایش می‌یابد.

مشاهده باتری خودروهای مشابه: باتری پراید – باتری تیبا – باتری ساینا – باتری کوییک

بهترین راه تست باتری استفاده از دستگاه تستر کنترل سلامت باتری می باشد و همکاران ما قبل از نصب باتری با دستگاه تستر، سلامت باتری شما را کنترل می نمایند.

اگه یخچال کوچیک تو ماشین داشته باشم چند آمپر باید بندازم رو ماشینم؟

باطری ماشین نوا طول عمر بالا و کیفیت مناسب. عمر Click here متوسط باطری نوا بین سه تا چهار است.

باتری‌های یو پی اس‌ ایرانی و خارجی با توجه به نوسانات قیمت در بازار قیمت ثابتی ندارند. همچنین بسته به ولتاژ‌ها و آمپر‌های مختلف این باتری‌ها، قیمت‌های مختلفی نیز برای آنها تعیین می‌شود. با توجه به همه موضوعات، نمی‌توان یک لیست از قیمت باتری یو پی اس ایرانی ارائه کرد اما نگران نباشید؛ اگر قصد کسب اطلاع از قیمت انواع باتری یو پی اس ایرانی و خارجی را دارید، می‌توانید به سادگی با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و از قیمت روز محصولات مطلع شوید.

محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها

یو پی اس های این برند ، کیفیت و تنوع قابل ملاحضه ای را دارا هستند . این شرکت برای هر نوع کاربردی ، دامنه وسیعی را از انتخابها هم از نظر مشخصات فنی و هم از لحاظ قیمت ، در اختیار مشتریان و کاربران قرار می دهد.

در صورتی‌که تعداد یا آمپرساعت باتری‌ها بیشتر شود، مدت زمان پشتیبانی برق افزایش می‌یابد.

 برای جلوگیری از ضربات احتمالی، اتصالات کوتاه و همچنین مرتب بودن باتری ها بهتر است از کابینت باتری ها استفاده نمایید. هر کابینت باتری با توجه به تعداد و آمپر های باتری ابعاد و سایز های مختلفی دارد. استفاده از رنگ های مقاوم در برابر زنگ زدگی و همچنین استفاده از آلیاژ مناسب و با ضخامت استاندارد از جمله ویژ گی های این کابینت ها می باشد.

Report this wiki page