باتری ups 28 آمپر Secrets

Wiki Article

در طراحی به صورت ایستاده، یو پی اس ها به صورت عمودی، روی زمین، میز یا هر سطح صاف دیگری قرار می گیرند. این طرح از یو پی اس ها، معمولا در ایستگاه های کامپیوتری و اتاق های سرور مورد استفاده قرار می گیرند.

۱۳,۵۱۴,۰۰۰ تومان مشاهده سریع باتری ۲ ولت اسیدی باتری ۲ ولت ۲۵۰۰ آمپر اسیدی صبا باتری

In accepting offers from the general public, UPS place by itself in Level of competition Along with the parcel article company with the U.S. Write-up Office (now U.S. Postal Provider). Not until eventually 1975 did UPS obvious absent regulatory boundaries to Procedure in all forty eight contiguous states. In the exact same yr, corporate headquarters were being moved to Greenwich, Connecticut, and the corporation grew to become international by expanding to Canada. Over another 4 a long time, UPS ongoing to raise its world wide existence, at some point offering products and services in in excess of 200 nations around the world and territories.

۶,۰۳۰,۸۰۰ تومان مشاهده سریع باتری ۶ ولت صبا باتری ۶ ولت ۴.۵ آمپر صبا باتری

هرچه تعداد کامپیوترها در یک محل و یا نوع آن ها بزرگتر و مهم تر باشد، آسیب رسیدن به آن ها خطرات و هزینه های بیشتری را برای مجموعه ها به دنبال خواهد داشت.

یو پی اس ها از لحاظ تکنولوژی ساخت و توپولوژی محافظتی انواع مختلفی دارند، اما این منابع تغذیه اضطراری به طور معمول به سه نوع زیر تقسیم بندی می شوند:

اجزاء اصلی مدارهای الکتریکی اجزاء یو پی اس اجزای یوپی اس باتری یوپی اس

اگر اینورتر برق یا یو پی اس شما خراب باشد، می تواند کم ولتاژ باتری، بوق و خاموش شدن را در ولتاژ باتری اشتباه شروع کند، در حالی که آب کافی در باتری شما باقی مانده است تا در واقع پشتیبان گیری کند.

این باتری ها نیاز به نگهداری ندارند و افزودن به علاقه مندی ها افزودن به سبد خرید مشاهده سریع

از جمله نکاتی که باید در زمان خرید یو پی اس لحاظ نمود توان مصرفی تجهیزات متصل به یو پی اس است. لذا در همین راستا می بایست توان تک تک تجهیزات مورد استفاده، محاسبه گردیده و در نهایت توان کلی مورد نیاز سنجیده شود. معمولا در اکثر دستگاه ها توان مربوطه با واحد وات روی آن بیشتر بخوانید درج گردیده است و یا می توان با ضرب جریان در ولتاژ، توان دستگاه را محاسبه نمود.

این مدل یو پی اس‌ها ، علاوه بر مصرف برق قابل توجه، بدلیل تولید حرارت داخلی چند برابری که باعث کاهش عمر خازنهای الکترولیت و نیز فن‌های دستگاه بدلیل کارکرد عمدتا مداوم انها می‌شود، معمولا نسبت به مدل‌های دیگر از عمر کوتاه تری برخوردارند.

نکته جالب توجه در مورد شکل موج سینوسی این است که تضمین می کند تجهیزات متصل به منابع تغذیه فعال، در زمان تغییر حالت از اتصال به برق شهری به حالت باتری، دچار هیچ گونه تغییری نمی شوند.

باتری یو پی اس در تعامل با خط، ورودی را تثبیت کرده و ولتاژ خروجی را با یک مبدل تثبیت می‌کند. به این ترتیب نویز از بین رفته و سطح ولتاژ تصحیح می‌شود.

یک یو پی اس معمولا برای محافظت از سخت افزار ها و سیستم هایی مانند کامپیوتر، مراکز داده و تجهیزات الکترونیکی مختلف که قطع برق ناگهانی در آنها باعث صدمات، تلفات و اختلالات جدی در کسب و کار یا از بین رفتن اطلاعات مهم و حیاتی می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

Report this wiki page